جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

نتیجه بازی لیورپول و منچسترسیتی+ ویدیو گل‌ها| پیروزی پپ!

  • کد خبر: ۱۴۱۳۴۲
  • ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
نتیجه بازی لیورپول و منچسترسیتی+ ویدیو گل‌ها| پیروزی پپ!
دیدار تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی در جام اتحادیه امشب برگزار شد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی امشب در چارچوب جام اتحادیه برگزار شد و پپ گواردیولا موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد یورگن کلوپ بگذرد.

در این دیدار آکه، محرز و هالند گلزنان سیتی بودند و کاروالیو و صلاح گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

در این بازی گواردیولا از بازیکنانی مثل لویس و پالمر در ابتدا بازی گرفت. در آن سو باجکتیچ اولین بازی خود را با لباس لیورپول انجام داد.

نونیز و میلنر در شب شکست لیورپول پاس گل دادند و در آن سو دی بروینه با ۲ پاس گل محشر درخشید‌. رودری دیگر پاس گل سیتی را داد. 

به این ترتیب تکلیف آخرین تیم مرحله بعدی جام اتحادیه هم مشخص شد. در بین تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی، فقط حضور چارلتون شگفتی‌ محسوب می شود. این تیم در مرحله قبل موفق شد ذر ضربات پنالتی، برایتون را حذف کند‌.

منچستریونایتد، نیوکاسل و سیتی مدعیان اصلی فتح جام اتحادیه هستند و آرسنال و چلسی هم مثل لیورپول حذف شده‌اند. وولدز، ناتینگهام فارست، لستر و ساوتهمپتون دیگر تیم های این مرحله جام اتحادیه هستند.

ویدئو گل هالند به لیورپول

ویدئو گل محرز به لیورپول

ویدئو گل آکه به لیورپول

ویدئو گل صلاح به منچسترسیتی

ویدئو گل کاروالیو به منچسترسیتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->